Informatiesessie: Opleiding “Gezichten Doorgronden”

Gefeliciteerd! Je hebt zojuist de eerste stap gezet naar het verbeteren van je communicatieve vaardigheden.

Dit is een informatiesessie ‘Gezichten Doorgronden’. Tijdens deze sessie nemen we je mee in de intrigerende wereld van het lezen van gezichten van jezelf en de ander. Je zult waardevolle tips ontvangen die je direct kunt toepassen in je dagelijks leven. We voorzien ook meer praktische tips over de tweedaagse opleiding “Gezichten doorgronden” en we eindigen met enkele praktische tips.

Als je interesse hebt in non-verbale communicatie en non-verbale impact luister dan zeker onze podcasts: ‘Doorgronden’ en ‘De lichaamstaal dialoog’ op Spotify. 

Tot binnenkort.

Dana Ketels

 

GETUIGENISSEN OVER DE TWEEDAAGSE OPLEIDING “GEZICHTEN DOORGRONDEN EN DOELGERICHT COMMUNICEREN”

Een grote meerwaarde voor bemiddelaars! Ik zet de verworven kennis dagelijks in tijdens gesprekken en bemiddelingen. Ongelofelijk hoe je met die expertise de interactie naar een ander niveau kan tillen 👌
Lou Billiau-Hamdaoui

Onafhankelijk Ombudsman GGZ - Erkend Familiaal Bemiddelaar - Trainer - Begeleidingskundige

Afgelopen dinsdag gaf ik aan dat ik bij een klant met geloken ogen/lach had trachten te anticiperen op het gedrag.

 Onderstaande kreeg ik gisteren van haar terug: “Wat een schat aan informatie en tips. Ik wil je nog eens bedanken voor je tijd en warme aanpak.

Ga hier zeker niet langer alleen op broeden, maar de verdere stappen nu ook nemen.”

Normaliter is dit het type klant waarvan ik achteraf helemaal niet weet hoe en of de boodschap is geland. Deze keer kreeg ik ‘warme aanpak’ terug en lijkt ze me met de belangrijkste tip aan de slag te gaan, volgens mij een teken van herkenning in gedrag.

Hartelijk dank voor de training & de inzichten, het helpt mij om mijn klanten beter te begrijpen en hen zo dichter bij hun doel te brengen.

Kristine Debruyne

Bedrijfsadviseur, AGENTSCHAP INNOVEREN & ONDERNEMEN

Met veel interesse en plezier heb ik deelgenomen aan de 2-daagse workshop “gezichten doorgronden”.

 De tools die jullie aanreiken om tot een beter inzicht te komen in hoe de persoon zich voelt en met welk (onderliggend) gedrag dat gepaard gaat, is voor mijn bemiddelingspraktijk van groot nut.

Niet iedereen is in staat om zich mondig uit te drukken. (bovendien ervaar ik dat zelfs mondige en communicatief vaardige mensen in een bemiddelingsgesprek onder de indruk zijn van hetgeen gaat komen en daardoor minder spreekvaardig).

 Bovendien vind ik het erg fijn te weten dat deze visies wetenschappelijk onderbouwd zijn en niet louter op gevoel. Dat je aan de hand van gezichtsexpressie ten minste een idee hebt van hoe je het stressniveau van mensen in een bepaalde situatie kunt verminderen, is boeiend, leerzaam en zeer nuttig. Voor alle partijen aan tafel.

Manon Taris

Advocaat - Bemiddelaar, ADVIA NV

Nieuwsgierig naar onze trainingen?

Wij bieden waardevolle inzichten en begeleiding om je lichaamstaal te perfectioneren voor effectievere communicatie en diepgaander begrip in al je interacties.
NAAR DE OPLEIDINGEN
Share This